Vabimo vas, da z nami preživite lepo oktobrsko nedeljo, 6. 10. na orientaciji za občane. Potekala bo v okolici Martinj vrha.
Orientacija je namenjena vsem, bi se radi preizkusili v orientiranju v naravi, medtem pa opravljali tudi naloge, ki zahtevajo splošno znanje, spretnost in iznajdljivost. Prijavnine ni, na koncu pa tekmovalce čaka topel obrok.
RAZPIS
DATUM IN KRAJ
Orientacija bo potekala v nedeljo, 6. 10. 2024 v okolici Martinj vrha.
Baza orientacije bo v Podružnični šoli Martinj vrh (Martinj Vrh 21) (geolokacija).
V okolici šole ni parkirnih mest v izobilju. Prosimo vas, da prispete s čim manj vozili.
PRIJAVE
Prijave ekip potekajo od objave tega razpisa do 1. 10. 2024.
Po zaključku prijav bo organizator zbral prijave in sestavil štartni seznam ekip. Seznam bo poslan na elektronski naslov prijavitelja do sobote, 5. 10. 2024.
Prijavitelj ekipe mora ob prijavi navesti ime ekipe, vodjo ekipe, kontakt vodje, število članov in izbirno še željen čas štarta ekipe. Udeležba na orientaciji je brezplačna.
Prijave so zbirajo na prijavnici na dnu strani.
Ob prijavi boste položili 20 € kavcije za izposojo SPORTident čipa in/ali kompasa. V primeru izgube ali poškodbe izposojene opreme se kavcija ne vrne. Ekipe lahko na orientaciji uporabljajo svoje kompase in SPORTident čipe.
Omejitev števila udeležencev v ekipi ni. Priporočeno število je od 3 do 6 udeležencev. Za uspešno izvedbo in boljše počutje udeležencev omejujemo število prijavljenih ekip na 30 ter si pridružujemo pravico zapreti prijave pred rokom.
Udeležba na orientaciji je na lastno odgovornost. Organizator ne prevzema odgovornosti za škodo, ki jo tekmovalci naredijo v naravi ali tuji lastnini zaradi neodgovornega obnašanja. Odgovornost ekipe je, da izbere varno pot med točkami na orientaciji.
DNEVNI RED
Odhod prve ekipe je ob 8:30. Naslednje ekipe si sledijo z 10 minutnim razmakom.
Razglasitev neuradnih rezultatov bo najkasneje 20 minut po prihodu zadnje ekipe v cilj. Po njihovi razglasitvi imajo ekipe 15 minut časa za preučitev in pritožbo na objavljene rezultate. Po koncu pritožbenega roka bo opravljena uradna razglasitev rezultatov in podelitev priznanj ter nagrad prvim trem ekipam.
Po prihodu na cilj vam postrežemo s toplim obrokom in čajem.
PRAVILA IN TOČKOVANJE
Točkovanje orientacije je odvisno od uspešnosti reševanja nalog, hitrosti ekipe in števila najdenih kontrolnih točk (KT).
Uporaba telefonov za pomoč pri reševanju nalog na KT ni dovoljena. Ocenjevalec vas ob prvi uporabi opozori, v primeru nadaljne uporabe se ekipi odvzame vse točke naloge.
Čas na poti oziroma časovnica se izračuna na način, da odštejemo čas prihoda s časom odhoda. Od tega časa nato odštejemo mrtvi čas, ki se upošteva v primeru, da morate čakati na opravljanje naloge na kontrolni točki. Mrtvi čas se šteje tako, da takoj ob prihodu na točko svoj čip vtaknete v zato namenjeno postajo. Mrtvi čas mora prenehati teči pred začetkom opravljanja naloge, zato čip vtaknete v isto postajo. Časovnica k skupnemu seštevku ne prispeva točk. Za prihod izven časovnice ekipi za vsako zamujeno minuto odštejemo dve točki od skupnega seštevka.
Naloge na kontrolnih točkah so enakovredno ovrednotene s 100 točkami.
Vsaka pravilno zabeležena kontrolna točka prispeva 100 točk. Vrstni red ni pomemben.
Vodja orientacije: Luka Galjot (051 651 650)
Vodja traserjev: Vid Ozebek (051 479 487)
Ves čas dogodka bo v cilju škatla s prostovoljnimi prispevki, s katerimi bomo pokrili stroške organizacije dogodka. Preostanek sredstev bomo porabili za izvajanje letnega programa.
Dodatne informacije dobite na telefonski številki 051 651 650 (Luka Galjot) ali na elektronskem naslovu rodzelenesrece@gmail.com ali rodovem Facebooku.
PRIJAVNICA